33. nap: Egy állat vagyok

2012.07.14. szombat

Reggel nyolcig alszok, fáj a szemem. Lehet másnapos lettem 2 sörtől? Eszek pár falatot.

Be van borulva, ezért nem megyek sehová. Ülök a sátorban és pihenek. Olyan hideg van, hogy inkább átköltözök a mosdóba. 12 órakor már esik is. 14 után meg már szakad. Pedig el kéne menni boltba, meg megnézni, hogy tudok felmenni a „sasfészekhez”.

Kaja után lefekszem pihenni. Pár óra alvás után, arra ébredek, hogy nem esik. Gyors bepakolok mindent, ami kellhet, és elindulok megkeresni a „fészek” feljárót. Azt tudom, hogy van félúton egy parkoló, és onnan viszik fel a buszok az embereket. És azt is tudom, hogy a 319-es út megy fel, de azt nem tudtam, hogy az út Unterau-ból indul, a parkoló mellett elmegy, és Berchtesgaden felől jön le. Szóval ez csak egy hegyi út. Az egyik oldal 25, a másik 12%-s. Szerencsére én a lankásabban mentem fel, ami természetesen sokkal hosszabb. Találtam végre egy Kehlsteihaus táblát, és egy 319-est.

Mivel a térképem nem volt tökéletes, így azt hittem, hogy Berchtesgaden felől közelítem a hegyet. Onnan csak 4 km, de Unterau felől pedig dupla annyi. Ezért az 5. km-nél már gyanítottam, hogy itt valami nem stimmel. 8 km után, láttam egy információs bódét. A hölgy mindent szépen elmondott, még térképet is adott. A jegy 15,5€, és a P1 parkolóban lehet megvenni. Megkerestem a buszmegállót (parkolót), és akkor vettem észre a meredekebb utat, ekkor esik le miért volt hosszabb az út felfelé. Mivel boltba is kellett menjek, ezért erre gurultam vissza. Lefelé nem sokszor engedtem el a féket, főleg, mivel elkezdett esni. A sapkámat nem hoztam magammal, így rendesen kaptam az áldást az arcomba.

A faluban találok egy másik boltot, veszek sok húst, meg retket, mivel tegnap olyan jól esett. Visszafelé az autósok nem kímélnek, rendesen küldik rám a sáros szmötyit. Sokszor olyankor sem kerültek ki, amikor senki nem jött szembe.  Már gyerekkoromban is megfigyeltem, ha nyíl egyenesen mentem, akkor az autós soha nem kerültek ki, ha kacsáztam, akkor átmentek a másik sávba. Ezért ezt a taktikát itt is bevetettem, és nem is szenvedek többet a mocskos létől.

A kempingben volt nagy zabálás. Tömtem magamba a kalóriákat. Én is csak egy állat vagyok, akinek mihelyst alkalma akad enni, azonnal teletömi magam. A sok ételre, még egy fehérje koktélt is ittam. Biztos, ami biztos.

Este megint nagy fürdés, és alvás. Éjszaka ismét esik.